Gå til indhold
Annonce
Holstebro

Flere ansatte på plejecenter smittet med corona

Flere medarbejdere på Beringshaven er blevet smittet med covid-19.
Der er smitte blandt personalet på Beringshaven. Arkivfoto: Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce