Gå til indhold
Annonce
Holstebro

Det var ikke hvis, men når centret kom

Venstres spidskandidat har lanceret en byge af videoer, der skal minde vælgerne om, at kommunen under H.C. Østerby (S) har brugt 38 millioner på et parkeringshus og spildt syv år på at vente på Enghavecentret. Men Venstre har alligevel selv stemt for det hele.

38 millioner kroner kostede parkeringshuset, der skulle fyldes med biler, når Enghavecentret kom. Centret kom aldrig, og Venstre mener, at borgmesteren må tage sin del af ansvaret for det. Foto: Johan Gadegaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce