Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Asfalt er kernevelfærd på vores område

Der er et kæmpe efterslæb på vedligeholdelse af vejene i Holstebro Kommune. - Vi har brug for flere penge til området, mener formanden for teknisk udvalg, der bakkes op af både Venstre og Konservative.

- Når pengene skal prioriteres, så vil vi alle helst give dem til kernevelfærd som skoler, ældre og børnepasning. Men jeg er også nødt til at sige, at asfalt er kernevelfærd på det tekniske område, siger formand for teknisk udvalg, Klaus Flæng. Foto: Johan Gadegaard.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce