Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Ansatte skal parkere uden for midtbyen

Poul Sinnerup mener, at parkering skal begrænses til tre timer i stedet for en ødelæggende p-afgift.

Parkering. Poul Sinnerup frygter, at en p-afgift vil ødelægge Holstebro som handelsby. I stedet vil han have ansatte til at parkere andre steder. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce