Gå til indhold
Annonce
Holstebro For abonnenter

Affolket Vestjylland som nationalpark

En fremtidsforsker mener, at Vestjylland om 20 år vil være en stor affolket nationalpark. Vestjyder vil flytte til Midt- og Østjyland.

Sommerland. Vestjylland vil om 20 år være affolket, og der vil kun være sommerhusområder, hvor folk vil have deres anden bolig. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce