Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

S: Lægerne forstår ikke alvoren

Socialdemokraternes sundhedsordfører mener, at lægerne bør »tage sig sammen og virke konstruktive« frem for at komme med »kritisk forhandlingsretorik« i 12. time.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce