Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Rådmand sætter undersøgelse om bleer i gang

Rådmand Jane Jegind fra Odense Kommune har bedt forvaltningen om at gå ind i sagen efter et indslag i TV Avisen om en plejehjemsbeboer, der oplever ubehag ved at sidde længe med en våd ble.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce