Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

GALLERI: Studie indviet med borgmester og koncert

Lørdag havde A.I Studio åbent hus, hvor borgmester H.C Østerby indviede studiet.Bagefter havde de unge rappere mulighed for at udfolde sig til en lille koncert i hallen ved Jættehøj.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce