5. januar 2020 · TV 2 ØstjyllandBorgere vil have multihus: Samlede 73 poser med pantDet er utroligt, siger formand for foreningen Voel Multihus, Jens Ole Futtrup til TV2 ØSTJYLLAND. Læs artikel
4. januar 2019 · Midtjyllands AvisFrivillige samler flasker til fordel for Voel MultihusSådan siger formanden for Voel Multihus, Jens Ole Futtrup, i forbindelse med, at en stor gruppe frivillige planlægger at tage rundt i Voel, Sminge, Mollerup og Linå i morgen, lørdag den 5. januar, med det formål at hente tomme flasker og dåser hos borgerne, så panten for salget af dem kan gå til et nyt multihus i byen. Læs artikel