Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Ynkeligt - jeg græmmes, Henrik Dahl!

Åbent brev til Hr. Henrik Dahl: Som skatteyder/borger i Danmark føler jeg mig nødsaget til at svare på dit indlæg i denne avis den 23. september angående beslutningen om at bygge motorvej mellem Herning og Holstebro.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce