Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Vi risikerer endnu en omgang trakat-fusk

Når finansministeren nu lægger op til, at der kan gennemføres traktatændringer i EU, der gør, at Danmark kan rammes hurtigere, mere effektivt og hårdere af sanktioner fra EU, uden folkeafstemning, så lægger han op til endnu en gang traktatfusk, som vi så det ved vedtagelsen af Lissabon-traktaten.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce