Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Venstre i NV-Jylland vågner endelig op

En forhenværende Venstre-mand fortalte mig at, »jeg vil ikke være en nyttig idiot for Løkkes politiske ødelæggelse af NV-Jylland. Jeg vil hellere stemme på NV-Jylland end på Venstre«.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce