Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Varm luft fra VKO

Dansk Folkeparti og regeringen har netop bedt Sundhedsstyrelsen om at udarbejde en handlingsplan, som skal løse alle problemer for de ældre medicinske patienter. Sjældent har man oplevet så meget varm luft på én gang, for sandheden er, at det netop er regeringen og DF's politik, der har forringet de ældre medicinske patienters forhold i løbet af de seneste år.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce