Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Struer skal samarbejde med alle nabokommuner

(Som svar til Susanne Olufsens læserbrev i Dagbladet.)

Det er ren og skær afvikling af Struer Kommune og indlemmelse i det allerede ?eksisterende Holstebro Kommune, mener Palle Lykke Ravn. Arkivfoto: Morten Melhede
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce