Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Skjult skat på erhvervslivet

I den seneste tid er der dumpet en rudekuvert ind ad døren hos samtlige erhvervsdrivende i Holstebro Kommune. Det er fra NVR Affald, som på vegne af kommunen opkræver et såkaldt erhvervsaffaldsgebyr. Jeg skriver »såkaldt« gebyr, for i mine øjne er det ikke andet end en skjult kommuneskat på erhvervslivet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce