Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Regionerne skal udvikles - ikke afvikles

Regeringen og Dansk Folkeparti er tilsyneladende nu klar til at nedlægge regionerne. Ikke fordi regionerne har gjort det dårligt, men alene fordi man mener, at det fra starten af var en fejl at oprette dem.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce