Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Koster nulvækst en grænsebom?

Nulvækst vil medføre væsentligt færre medarbejdere i den offentlige sektor end det, regeringen planlægger med. Det forestiller Venstre sig skal ske, selv om der bliver flere ældre, sundhedsvæsenet bliver dyrere, og flere skal have en uddannelse. Alligevel bakker Dansk Folkeparti op om Venstre og Lars Løkke Rasmussen som regeringsleder efter et eventuelt magtskifte ? som dog forhåbentlig slet ikke kommer. Det er altså mærkeligt, når nu DFs formand Kristian Thulesen Dahl gentagne gange har slået fast, at han ikke vil have den nulvækst, som er helt centralt i Venstres politik.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce