Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Hvordan kan I kalde det 'lige muligheder'?

Læserbrevsskribenten arbejder som sygeplejerske på et plejecenter. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce