Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Hvad er der galt med 50 og derover?

I sidste uge kunne man her i avisen læse et udsagn fra en fru Lisbeth Lauritsen fra Ålborg, at Fælleslisten er rent til grin, og alle er over 50 år. Hvad er der galt med folk, som er på 50 og derover?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce