Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat For abonnenter Efterskoler - værd at bevare Den længe ventede valgkamp er startet, og helt naturligt er det økonomien og den globale krise, der fylder mediebilledet. Men midt i al krisesnakken kører livet jo videre, og der er mange andre ting at tage stilling til. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 01 sep. 2011 kl. 16:48 Søren Green, Nr. Grenevej 3, Skarrild, Kibæk,folketingskandidat for Venstrei Vestjyllands storkreds Annonce Struer Dieselrekord rammer virksomhederne: Det er overskuddet, der bliver tæret af Holstebro Bat bag baren og Pernod på arbejde: Henning og Svelle husker Sct. Jørgen Sport 13 DM-finaler gav 11 podiepladser - inklusiv guld i kongeklassen for syvende år i træk Struer - Det er et privilegium at få lov til at lege, at jeg er en anden: Ingrid har allerede flere roller Annonce Sport Victor blev officielt ny mand i mandags og startede inde fem dage senere: - Det gav et sus i maven Holstebro Christina kan leve af sine sociale medier - men vælger det fra Holstebro - Græsset er ikke altid grønnere: Palle har arbejdet halvdelen af sit liv i Sport 24 Holstebro Kristine havde lægeklinik og 4000 patienter: Så tog hun en helt anden vej Sport Nikolaj har arbejdet sig ind i startopstillingen: - Jeg har niveauet til at spille i 3. division Navne Lissy Sørensen er død: Hendes far blev henrettet, og hans minde holdt hun i live til det sidste Annonce Leder Politikerne køber ro for dine penge - og der burde følge et løfte med Alarm 112 På 10 minutter blev der sendt 86 mand: Her er alt om FMC-uheldet Første virksomhed melder sig efter FMC-lukning: Vil producere ammunition på Harboøre Tange Holstebro Det betyder skattestigningen, og så meget koster SFO'en. Her er 10 nedslag i budgettet Sport Vildfaren golfbold ramte Benedikt i hovedet: - Var bange for ikke at kunne spille håndbold igen Annonce Holstebro 'Det er en glidebane' - specialområdet føler sig snydt igen Lemvig Midtjysk busselskab kæmper for at undgå konkurs Holstebro To tyve endte med at betale det tidobbelte Struer Fuldt booket: Struer-landmand åbner stalden for 100 gæster Livsstil Lene og Henrik dropper mobilen for at nyde ferien fuldt ud: - Du er den første, jeg snakker med Annonce
Struer - Det er et privilegium at få lov til at lege, at jeg er en anden: Ingrid har allerede flere roller
Sport Victor blev officielt ny mand i mandags og startede inde fem dage senere: - Det gav et sus i maven
Sport Nikolaj har arbejdet sig ind i startopstillingen: - Jeg har niveauet til at spille i 3. division
Navne Lissy Sørensen er død: Hendes far blev henrettet, og hans minde holdt hun i live til det sidste
Alarm 112 På 10 minutter blev der sendt 86 mand: Her er alt om FMC-uheldet Første virksomhed melder sig efter FMC-lukning: Vil producere ammunition på Harboøre Tange
Sport Vildfaren golfbold ramte Benedikt i hovedet: - Var bange for ikke at kunne spille håndbold igen
Livsstil Lene og Henrik dropper mobilen for at nyde ferien fuldt ud: - Du er den første, jeg snakker med