Danmark Engell kalder Støjbergs afgang uundgåelig Støjberg var tvunget til at gå af som næstformand, og hun kunne ikke trække den længere, mener Hans Engell. Støjberg trådte tirsdag aften af som næstformand i Venstre. Venstres formand, Jakob Ellemann-Jensen, og nu tidligere næstformand, Inger Støjberg, ses her ved Venstres landsmøde i Herning Kongrescenter, søndag den 17. november 2019. (Arkivfoto). Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 29 dec. 2020 kl. 23:50 /ritzau/ Annonce Holstebro For abonnenter Se video: Han sidder alene foran rådhuset - og håber nogen lytter Struer Kristians selskab har tabt over 20 millioner, men han har stadig smil på : - Vi er meget tilpasse Lemvig Først kom den nye konge - nu den nye køreplan: Tog mellem Lemvig og København med kun et skift Lemvig Rubens hobby foregår langs landevejene: Filmer lastbiler og deler dem på nettet Annonce Holstebro Ingen vej tilbage: Fusionen mellem UCH og VUC er godkendt Sport Vestjysk racerteam jagter point på to svenske baner Holstebro For abonnenter Energidrik-tyv slog til for tredje gang med samme resultatet: Nu skylder han mindst 3000 kroner Holstebro Hun kørte langsomt - alligevel gik det galt: 87-årig kvinde sigtet Holstebro For abonnenter Cooks lukker i to måneder, så hvad nu Henrik Mortensen? Erhverv For abonnenter Her er de nyeste regnskaber fra de lokale virksomheder Annonce Struer Havnechefen er optimist: Mads fra Sejlerbixen tvivler på, at det kommer til at fungere Holstebro Hjemmeside peger på mødesteder for "diskrete steder at have sex" i stor skov Debat Blændende service Leder Når kommunerne endelig har fat i noget rigtigt, kommer der naturligvis en anden myndighed i vejen Annonce Holstebro Frikendt for vold der kostede mand flere tænder Holstebro Måbjerg-vej bliver spærret i næsten to uger Sport Seks lokale roere udtaget til Nordiske Mesterskaber Struer For abonnenter Fik stjålet facadeplader for 60.000 kroner Holstebro Brød ind i maskinhus og stak af med en lyseblå motorcykel Annonce
Struer Kristians selskab har tabt over 20 millioner, men han har stadig smil på : - Vi er meget tilpasse
Lemvig Først kom den nye konge - nu den nye køreplan: Tog mellem Lemvig og København med kun et skift
Holstebro For abonnenter Energidrik-tyv slog til for tredje gang med samme resultatet: Nu skylder han mindst 3000 kroner
Leder Når kommunerne endelig har fat i noget rigtigt, kommer der naturligvis en anden myndighed i vejen