Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

- Ringer en kunde og vil have os til at booke en rejse til New York, er det lige før, vi siger nej tak...

På kontoret sidder Kim Jørgensen (billedet) og kollegerne som altid klar til at hjælpe kunderne, men typen af rejser har ændret sig, i takt med at mange selv kan booke rejser via online-portaler. Foto: Morten Strægaard

Rejsebureauet Benns har redefineret sig selv for at kunne følge med i tiden og den digitale udvikling. Medarbejderne er gået fra at være ordreformidlere over konsulenter til eksperter, samtidigt med at kunderne med internettet som værktøj selv har taget over, når relativt simple rejser skal bestilles.

Log ind

Bliv abonnent og læs hele historien