Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Mørkelægning. Mobilstrålingens konsekvenser

Mørkelægning. Mobilstrålingens konsekvenser

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Nelly Bækmark Thomsen, Sandbækvej 52, Skalstrup, 7570 Vemb
Billede
Debat. 

Debat: Den allerbedste julegave, man kan give væk eller ønske sig, er psykolog Eva Theilgaard Jacobsens bog: Mørkelægning af mobilstrålingens konsekvenser udkommet d. 10. august i år. Eva, der selv er Elektro-Hyper-Sensitiv (EHS-ramt) dvs. overfølsom overfor mobilstråling fra mobiltelefoner, mobilmaster, Wi-Fi og alle de trådløse apparater vi omgiver os med - computere, babyalarmer, hot-spots, iPhones, tablets, smartmetre (trådløse forbrugsmålere) mv har skrevet en gennembearbejdet bog med fokus på de neurologiske skader, den massive stråling giver.

Hun har dokumentationen i orden, og der er ikke mindre end 47 sider med kildehenvisninger til sidst. Olle Johansson, associate professor The Experimental Dermatology Unit Department of Neuroscience på Karolinska Institute i Sverige har skrevet i sin anmeldelse (oversat fra engelsk): "Tillykke med et rigtigt mesterværk. Du rammer præcist, og du gør det med en smuk blanding af følelser, fakta og opfordringer, der ville have gjort enhver stolt af at have skrevet det.

Den bragte tårer frem i mine øjne, ikke så meget for mig og min skæbne, men for alle EMF-ofre, kræft, EHS osv. Og deres pårørende. Vi mennesker skal forbedre os, og du sætter eksemplet, som vi kan stræbe efter".

Læg bogen under juletræet eller giv et gavekort, hvori det fremgår, at det er til køb af denne vigtige bog.