Erhverv For abonnenter

Vidensdeling har rykket Hesehus om på forsædet i e-handelsbussen

Hesehus har positioneret sig som videnscenter. Det tiltrækker både kunder og software-udviklere. Arkivfoto: Yilmaz Polat

For fire år siden droppede e-handelshuset Hesehus at ringe kold kanvas. Jagten på nye kunder kunne gøres mere effektiv og smart, og svaret blev en salgsmodel centreret omkring at sprede viden. Det gav sved på panden, men det var det helt rigtige, siger direktør Lars Hedal.

0/0
Annonce
Erhverv

Unge virksomheder støtter hinanden i nyt netværk

Erhverv

Forbrugerne risikerer at tabe i den finansielle revolution

Erhverv For abonnenter

Sonne lukker - nye virksomheder opstår

Erhverv

To begravelsesforretninger bliver til én

Erhverv

Restaurant Limone får nye forpagtere - og udvider forretningen

I Sydkorea

Ingen siger nej til en fest med de kongelige

Erhverv

Tre bud på, hvordan virksomheder får ansatte til at tage større ansvar?

Annonce