Annonce
Holstebro

Slagteriet vil give 10.000 kroner for et logo

- Hvis man spørger Slagteriet om, hvad der vil karakterisere et vinderlogo, så er svaret enkelt: Det må meget gerne være enkelt og udstråle en klar grafisk idé, siger Slagteriets nye direktør Pia Stræde Palmelund. Foto: Morten Stricker
De næste uger håber direktør Pia Stræde Palmelund, at mange Holstebro-borgere i alle aldre vil tegne forslag til Slagteriets kommende logo.
Annonce

Holstebro: Den nye selvejende institution Slagteriet udskriver nu en designkonkurrence om et nyt logo.

- Vi inviterer simpelthen Slagteriets aktører, borgerne i Holstebro og omegn samt andre interesserede udefra til at deltage i en åben designkonkurrence, hvor vinderen kan være heldig at vinde et honorar på 10.000 kroner, fortæller direktør i Slagteriet, Pia Stræde Palmelund, i en pressemeddelelse.

Konkurrencen kører frem til og med fredag 14. februar klokken 23.59, og alle kan deltage – både store og små, amatører og professionelle. Er man interesseret, kan man på Slagteriets hjemmeside læse mere om konkurrencen, og hvor man skal sende forslaget hen.

I slutningen af uge 8 vil vinderen af designkonkurrencen blive offentliggjort.

Annonce

Det må gerne være enkelt

Pia Stræde Palmelund kunne godt tænke sig et enkelt logo med en klar grafisk idé, som udstråler Slagteriets DNA. Som er genkendeligt, og som vil kunne anvendes på mange forskellige platforme. Man kan også supplere sit logo-forslag med et slogan, hvis man mener, at dette er et vigtigt supplement til ens forslag. Det er dog ikke et krav.

- Som deltager må man forvente, at Slagteriet forbeholder sig ret til eventuelt at kombinere og efterbehandle indkomne forslag. Bruger vi delelementer fra et forslag, så vil dette selvfølgelig også blive honoreret, dog ikke med det fulde beløb, siger Pia Stræde Palmelund.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Holstebro

Stødte sammen i rundkørsel

Annonce