Annonce
Kultur

Logo-vinder af 10.000 kroner blev en af Slagteriets egne

Morten Kromann, der her ses til højre, hører hjemme på Slagteriet, hvor han nu også har vundet stedets designkonkurrence. Konkurrencen er afgjort "uden information om afsender-navne", oplyser Slagteriets bestyrelse. Arkivfoto: Morten Stricker

Holstebro: 111 forslag fra hele Midt- og Vestjylland deltog, men da vinderen af Slagteriets logo-konkurrence skulle findes, kom vedkommende fra egne rækker.

- Bestyrelsen fik henover weekenden præsenteret de seks bedste forslag til afstemning - uden information om afsender-navne. Bestyrelsen har nu ud fra dette truffet en beslutning, og valget er faldet på det klart stærkeste logo. Et logo, der både er enkelt, genkendeligt, og som tager udgangspunkt i Slagteriets sydvendte facade i sin meget ikoniske form, skriver Slagteriet i en pressemeddelelse om valget af Morten Kromann.

Morten Kromann, der er en del af kunstnerduoen Jens & Morten på Slagteriet, får dermed præmien på 10.000 kroner.

- Logoet indgår nu i den videre proces, hvor der skal udvikles en visuel identitet til Slagteriet. Dette har Slagteriet indgået samarbejde med Peoplez omkring. Når arbejdet med den visuelle identitet er afsluttet, vil vi i Slagteriet offentliggøre vores nye, visuelle identitet. Dette, forventer vi, sker i uge 14, lyder det også i pressemeddelelsen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
112

Jæger fik ram på gummiged

112

Fire sigtelser til to mænd

Annonce