Annonce
Kultur

Logo-vinder af 10.000 kroner afsløres snart: Slagteriet forbløffet over interesse

- Antallet af forslag overgår vores vildeste forventninger, siger direktør for Slagteriet, Pia Stræde Palmelund. Arkivfoto: Morten Stricker
Annonce

Holstebro: Inden det skal handle om den logokonkurrence, Slagteriet snart finder en vinder af, så skal vi først have en lille gættekonkurrence.

Opgaven fra den nye selvejende institution, Slagteriet, lød for nyligt på en designkonkurrence om et nyt logo. Vinder man, venter der et honorar på 10.000 kroner.

Hvor mange vil deltage i sådan en konkurrence?

Flere end direktør for Slagteriet, Pia Stræde Palmelund, ville have gættet på...

- Antallet af forslag overgår vores vildeste forventninger, siger hun.

114 forslag er tikket ind til Slagteriets store glæde. Og der er ikke tale om tilfældige kruseduller fra en indespist elite.

- Det har været fedt at se, at der ikke kun er indslag fra indre by, men et bredt opland, ja faktisk hele Midt- og Vestjylland, idet der også er deltagere fra steder som Herning og Brande. Dertil kommer, at der er et højt niveau, hvilket gør det svært for os at vælge - men det er jo kun dejligt, siger Pia Stræde Palmelund.

Vinderen afsløres sidst i denne uge, og der kan blive tale om at kombinere indslag for at finde det helt rette logo, oplyser direktøren.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Struer

Sparekassen støtter hurtige Mikkel

Annonce