Navne For abonnenter

Ida og Anders tog med til generalforsamling i Slovenien - Ida vendte hjem som ungdoms-vicepræsident

Ida Tornvig Madsen tog afsted med Douzelage Holstebro til Slovenien for at få en lille ferie ud af det - og vendte hjem som vicepræsident for ungdomsafdelingen de næste tre år. Også Anders Bie Westphael havde det sjovt og knyttede en masse kontakter - så han er lige så opsat som Ida på at komme afsted igen - til næste år altså. Privatfoto
Det var Anders mor og Idas mors veninde, der opdagede opslaget på Facebook, og skubbede til de unge: "Det er da lige noget for dig". Og så rejste de to 20-årige ud i Europa med organisationen Douzelage.
Holstebro

Medie: Søren fører kampen i Vestjylland - men er det Pape eller Gade?

Annonce

Om Mette Frederiksen udskriver valg eller ej: Hun bryder Grundloven, hvis hun ikke holder åbningstale på tirsdag

Struer

Realitydeltager fra Struer på flugt fra amerikansk orkan: - Alle panikker, og vi er på en 15 timers køretur for at komme væk