Annoncørbetalt indhold

Casumo underskriver ny stor sponsoraftale med den britiske fodboldklub Reading FC

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Med den seneste fodboldsæsons opstart, vil Casumo igen være at finde som samarbejdspartnere med Reading FC, blandt fans kaldet “The Royals”’s. Igen siger fodboldholdet ja tak, til endnu en sæson med online casino virksomheden som sponsor, hvilket de har været de sidste to år, hvor de også var hovedsponsor.


Annonce

Casumo’s branding vil derfor fortsat være at finde på klubbens store LED-skærme, når der spilles på hjemmebane.


Select Car Leasing bliver ny hovedsponsor

Det bliver mere lokalt, når Select Car Leasing - der har hovedkontor i Reading, bliver ny hovedsponsor for klubben i løbet af de næste tre sæsoner. Deres navn kommer derfor til at være på tværs af angriber Lucas Joãos og resten af truppens bryst, når The Royals skal møde deres modstandere på ude- og på hjemmebanen, Select Car Leasing Stadium.


Dermed byder Reading FC deres nye sponsorer velkommen i begyndelsen af deres 150’ne år som klub. Året vil således ikke kun blive fejret med festligheder, men også med at opstarte et nyt samarbejde med deres nye sponsor, selvom virksomheden har teamet op med klubben siden 2015.


Casumo fremmer spil med ansvar

Klubbens kommercielle chef, Tim Kilpatrick, udtaler, at Casumo har gjort meget mere end hvad han havde forventet af en sponsor. De har lagt enorme mængder af energi, samt en stor indsats i deres partnerskab, hvor Casumo har været med til at fremme ansvarsfuldt spil.


Der er både tid og penge der er blevet investeret i Casumo Cares, som er deres egen kampagne, der netop forsøger at promovere det ansvarsfulde- og sikre spil. I den forbindelse var deres hjerte logo, fra deres skræddersyede kampagne, været at se på førsteholdets trøjer i løbet af Responsible Gaming Week i 2019 og igen i Safer Gambling Week i 2020.


I anledning af Ansvarsfuld Gambling-velgørenheden Gamcare og deres BigDeal-ungeprogram, blev en auktion istandsat for at samle penge ind til formålet og der blev der indsamlet mere end 6000 pund, som Casumo har lovet at matche. De har derfor været enormt synlige, når det kommer til at vise hvilket ansvar fodbold også kan tage.


De Royale fans vil fortsat være førsteprioritet

I den kommende sæson vil der fortsat være fokus på at glæde Reading’s fans. På de sociale medier vil Casumo promovere klubben og udlodde billetter og holdtrøjer. Dette ligger i tråd med den forgangne sæson, hvor Casumo også har prioriteret fans højt.


Da der i 2019 var problemer med den offentlige transport, som ikke formåede at transportere sine Royal-fasene til stadion, kom Casumo dem til undsætning ved, at indsætte busser, således at tribunerne kunne fyldes med fans på alle sider.


Casumo mener desuden at alle fans plads på stadion, hvorfor Casumo har gjort utroligt meget for at fokusere på inklusivitet og lighed i fodbold.Det ved blandt andet at dekorere nettene i regnbuens farver, og det samme gjaldt deres logo forrest på spillertrøjerne.


Både Kilpatrick og Casumo’s Marketing- og kommunikationsspecialist, Mark Strijbosch, udtrykker en stor glæde for at fortsætte partnerskabet og ser frem til den kommende sæson. Strijbosch fortæller, at de ser frem til at engagere sig endnu mere med fansene og glæder sig over det forlængede partnerskab med en så vigtig klub, der besidder et enormt sammenhold.


18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet: 70 22 28 25 | ROFUS: www.rofus.nu


PR-foto credit



Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.