Annonce
Navne

Blev fejret af kollegerne og fik ti-års nålen

Key Account Manager Jesper Nørgaard Jensen havde forleden ti-års jubilæum på Westpack. Pressefoto

Holstebro: På Westpacks seneste medarbejderorienteringsmøde blev Jesper Nørgaard Jensens ti-års jubilæum fejret, fortæller Holstebro-virksomheden i en pressemeddelelse.

Jesper er oprindeligt fra Nørre Snede, men flyttede til Tyskland efter handelsskolen. De første to et halvt år af sin karriere var han hos et brillefirma i München. Efter eget udsagn var han heldigvis okay til tysk, inden han begyndte sit praktikophold i virksomhedens eksportafdeling. Han blev hurtigt et aktiv, og kunne underskrive en ansættelseskontrakt efter blot et enkelt år. Jesper fik blandt andet ansvaret for at have kontakten med firmaets russiske distributører.

Næste punkt på CV’et var hos det århusianske brillefirma Bellinger, hvor Jesper arbejdede i to et halvt år, inden han prøvede kræfter med salg af brugskunst ved Bloomingville i Herning. Han ønskede dog nye udfordringer, og hørte om en stilling ved Westpack. Efter en samtale med Ole Mogensen, den daværende direktør, kunne Jesper kalde sig Key Account Manager ved Westpack.

Annonce


Oprindeligt havde han tænkt på Westpack som en mellemstation – det tør han godt sige nu – men det ændrede sig hurtigt.


Oprindeligt havde han tænkt på Westpack som en mellemstation – det tør han godt sige nu – men det ændrede sig hurtigt. For der var en masse spændende projekter at tage fat på. For eksempel var der kunder i Singapore, Spanien, Tyskland, Benelux-landene og Rusland. Faktisk har Jesper haft 40-50 rejsedage hvert år (undtaget i corona-nedlukningen), og dermed opbygget en masse gode relationer til kunderne.

Traditionen tro var kollegaerne samlet, da Jesper fik overrakt blomster og gaver fra personaleforeningen og virksomheden, heriblandt den fine ti-års nål.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce