Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Motionscentre giver den en ekstra skalle

Foto: Johan Gadegaard
Foto: Johan Gadegaard

Motionscentre giver den en ekstra skalle

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Januar er højsæson for motions- og fitnesscentre, hvor det vælter ind med nye medlemmer, som har lovet sig selv at komme i form og leve sundere i det nye år.

Januar er højsæson for motions- og fitnesscentre, hvor det vælter ind med nye medlemmer, som har lovet sig selv at komme i form og leve sundere i det nye år.

Og det er ikke »kun« nytårsforsætterne, der lokker kunderne i butikken.

»Det breder sig som ringe i vandet, også i kraft af de sociale medier,« vurderer Thomas Toftum Olesen, indehaver af Struer Motion.

Han er ikke i tvivl om, at kundernes indbyrdes kommunikation på eksempelvis Facebook er god reklame for fitness-udbyderne.

»Folk er gode til at udfordre hinanden og fortælle, hvor de er - eller er på vej hen,« siger han.