Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Webbureau scorer tøjgigant

På blot tre måneder har MCB formået at skabe en helt ny webshop til Bon?A Parte, der er en del af den succesfulde modekoncern DK Company A/S. Fra venstre ses MCB?s direktør, Ole Nielsen, og Jesper Pedersen fra Bon?A Parte. Arkivfoto
Foto: Johan Gadegaard

Webbureau scorer tøjgigant

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Det går stærkt for Holstebro-bureauet MCB, der netop har landet en af de største danske webshops som kunde.

Da web-bureauet MCB for en måned siden flyttede fra Enghaven og ind i det tidligere bladhus på Lægårdvej, var det blandt andet for at få plads til at ekspandere.

Det behov er aktuelt allerede nu.

MCB har landet en storkunde. Holstebro-bureauet har udviklet en helt ny webshop til tøjkoncernen Bon'A Parte, der regnes blandt en af de største danskejede netbutikker, og som har vundet flere e-handelspriser.

For MCB har den nye kunde, der er en del af tøjgiganten DK Company A/S, stor betydning, fortæller direktør Ole Nielsen:

»At blive valgt som leverandør til Bon'A Parte svarer i vores branche til, at Team Team Holstebro ligger på førstepladsen i håndboldligaen.«

Nye arbejdspladser

Ordren betyder flere arbejdspladser i Holstebro, og MCB er i øjeblikket ude at lede efter nye medarbejdere, som skal sidde fuld tid med Bon'A Parte-butikken.

»Det er ingen hemmelighed, at efterspørgslen på vores services stiger måned for måned, og at vi forudser en ganske anseelig vækst for MCB i den kommende tid. Det har hele tiden været målet at skabe et vestjysk bureau og en række løsninger, som kan være med blandt de allerbedste herhjemme og på nogle områder også internationalt,« siger direktør Ole Nielsen.

Driver egne butikker

MCB har været tre måneder om at skabe den nye netbutik til tøjvirksomheden. Tidligere har Bon'A Parte selv varetaget driften af sit salg på nettet, men et stigende behov for en stabil og fleksibel webshop, der matcher den øgede konkurrence inden for netsalg af tøj og mode, ledte tøjgiganten til Holstebro.

»Som nylig tiltrådt direktør har jeg brugt tid på at identificere, hvor vi er unikke. Vi rådgiver om e-handelsstrategi og leverer rigtig gode løsninger - ligesom flere andre bureauer. Samtidig driver vi adskillige af vore kunders webshops helt eller delvist - endda på provisionsbasis, og flere af vores medarbejdere driver egne webshops. Vi ved derfor i praksis, hvordan man får succes med e-handel, og det gør os unikke,« siger direktør Ole Nielsen.

MCB beskæftiger 55 ansatte og har ud over hovedsædet i Holstebro afdelinger i både København, Århus og Hanoi.