Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Totalkreditkunde: Det er ublu, men som kunde kan man ikke rigtigt gøre noget

Kenneth Tønning er en af de mange nordvestjyder, der skal til at betale en god slat mere for at have sit reakkreditlån hos Totalkredit. Han savner en god forklaring fra Totalkredit på den kraftige stigning i gebyrsatser. Foto: Johan Gadegaard
Foto: Johan Gadegaard

Kenneth Tønning er Totalkredit-kunde og efterlyser konkurrence på lånemarkedet og en reel mulighed for at skifte realkreditinstitut. Det er for svært i dag.

Nyt digitalt produkt: Holstebrostruer+ for 49 kroner

For at læse denne artikel kræver det, at du har et abonnement på Dagbladet Holstebro Struer eller dagbladet-holstebro-struer.dk.
Hvis du har et abonnement, men ikke adgang, kan du oprette adgang her.

Har du endnu ikke abonnement, så køb
Holstebrostruer+ og få adgang til alt indhold
på dagbladet-holstebro-struer.dk for 49 kroner om måneden.