Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Ny butik: Det skal der være i Deichmanns lokaler

Holstebro får endnu en herretøjsforretning i gågaden. Det er Tøjeksperten, der vender tilbage til byen. Arkivfoto

Ny butik: Det skal der være i Deichmanns lokaler

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Til april får kunderne endnu en forretning at besøge, når garderoben skal udvides.

Det er kun godt en måned siden, at Tøjeksperten forsvandt fra Holstebros handelsliv. Det skete per 1. december 2015, da Tøjeksperten i Nørreport-Centret opsagde sin franchiseaftale for at blive en del af Mr.-kæden - en mulighed, der opstod efter herremagasinet Tip-Top i Nørregade en måned tidligere forlod sit mangeårige kædesamarbejde med Mr.

Men Tøjeksperten kommer ikke til at være fraværende i den vestjyske handelshovedstad ret længe. Allerede midt i april åbner en ny herretøjsforretning i Nørregade, i de tidligere Deichmann-lokaler.

»Faktisk er det lidt usædvanligt, at vi selv åbner en butik, men Holstebro er en fantastisk handelsby med en helt unik gågade, så her vil vi meget gerne være til stede. Og det er absolut en mulighed, at forretningen på et tidspunkt overgår til en franchisetager,« fortæller administrerende direktør Simon Würtz.

Tøjeksperten har 114 butikker i Danmark, heraf drives 65 af koncernen selv og de resterende af franchisetagere. Til den nye butik i Holstebro skal Tøjeksperten ud at søge i alt seks nye medarbejdere.

Tøjeksperten overtager officielt lokalerne i Nørregade den 1. april og regner med at bruge cirka 14 dage på at bygge butikken op.

»Den nye forretning bliver en del større end den gamle, men vi har ikke endeligt besluttet, hvilke og hvor mange brands vi tager ind,« siger Simon Würtz, Tøjekspertens administrerende direktør.