Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Efterlyser kunde: Du tabte dine varer

Arkivfoto: Morten Stricker.


Efterlyser kunde: Du tabte dine varer

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ærgrelserne står i kø i en sød historie om en uheldig kunde.

En sød historie har set dagens lys på Facebook. En sød historie for alle, på nær én person. Den mand, som har mistet sine varer fra Special-Butikken i Holstebro.

Der er ikke tale om en formue, men det ændrer ikke ved, at en kunde ikke fik det, vedkommende betalte for.

»Det er jo træls for ham,« konkluderer Lene Stephansen, der betjente kunden i lørdags.

Her købte han en termokedeldragt, en afstandsmåler og et par strømper. Få dage senere fandt man imidlertid posen med måleren og strømperne i ved cykelstien på Lægaardvej - tæt på DLG og Land & Fritid og ikke langt fra Special-Butikken.

»Vi synes jo, det er synd for kunden, at han ikke får de varer, han har betalt for, og eftersom han har betalt kontant, så var vores eneste måde at få fat på ham at gå via Facebook,« siger Lene Stephansen.

Siden efterlysningen kom på Facebook i går formiddag er den blevet delt 251 gange, men indtil videre har manden ikke meldt sig.

Afstandsmåleren og strømperne har en samlet værdi på 1190 kroner.

Og der er mere ærgrelse.

For to dage senere - om mandagen - var kunden forbi Special-Butikken for at hente et DNA-kit. På det tidspunkt havde forretningen ikke fået indleveret de tabte varer, og manden nævnte ikke noget.

Og der er endnu mere. Lene Stephansen smed sedlen med kundens navn væk efter mandagens handel, hvorefter skraldespanden blev tømt.

Til sidst var der ikke andet for end at efterlyse manden, som kører på en el-scooter og ikke har sin vanlige gang i forretningen. Og så ellers vente.

»Hvis det ikke lykkes at finde frem til ham, så kan vi i hvert fald ikke sige, at vi gjorde, hvad vi kunne,« siger Lene Stephansen.

SE SPECIAL-BUTIKKENS FACEBOOK-OPSLAG HERUNDER:

EFTERLYSNING! Hjælp os med at finde en af vores kunder! Lørdag d. 9/1-16 havde vi en herre i butikken, som købte en...Opslået af Specialbutikken.dk på 14. januar 2016

FRA DAGBLADETS FACEBOOK-SIDE:

Skulle det være en sød historie til frokosten? "Sød" for alle på nær en meget uheldig kunde.Opslået af Dagbladet Holstebro-Struer på 15. januar 2016