Vi bruger cookies!

dagbladet-holstebro-struer.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.dagbladet-holstebro-struer.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Designers Market lukker - og ny butik åbner

Designers Market får til marts en makeover og ændres til en Companys butik. Arkivfoto: Morten Melhede
Foto: Morten Melhede

Designers Market lukker - og ny butik åbner

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Gestuz, Filippa K, Soaked in Luxary. Nye mærkevarer er på vej i ny modebutik midt i gågaden.

Designers Market midt i Nørregade får en makeover. I starten af marts åbner der i stedet en Companys butik i de samme lokaler.

Der er i øjeblikket 26 Designers Market butikker i Danmark, og i løbet af det næste år, bliver otte af butikkerne i Jylland ændret til en Companys. Tøjkoncernens mål er at skabe bedre genkendelighed.

»Det er DK Companys strategi er at konvertere Designers Market om til Companys, fordi det er et bedre kendt brandkoncept, og de brands, som ligger i Companys portefølje, har større genkendeligehed,« siger Lene Kirkegaard, der er retailkoordinator for DK Company.

Designers Market er ejet af DK Company, og derfor vil mange af mærkerne også være de samme, når butikken ændrer navn og indhold. Men der bliver udvidet med mærker som Gestuz, Filippa K, Soaked in Luxary, Mos Mosh, Karen by Simonsen, mens sortimentet af Inwear vil blive kraftigt udvidet.

»Som kunde vil du opleve en opdateret butik. Den får en lækker makeover, og så vil der være mange af de kendte mærker fra butikken i dag, men også nye spændende brands,« siger Lene Kirkegaard.

Butikken vil i høj grad fremstå som i dag, men der vil blive åbnet mere op ud til gaden, så man bedre kan se varerne fra gaden. Og med den nye butik, forventer DK Company at få fat i en bredere kundekreds.

»Vi er en multibrand butik. Vi har Ichi, som henvender sig til unge piger i 20'erne, mens Inwear er et mere bredt mærke til både de unge og de mere modne. Men vi har også businesssuits fra for eksempel Filippa K, som er mere trendy og i highend-klassen. Så vi rammer bredt,« siger Lene Kirkegaard.